poniedziałek, 15 lipca 2013

Nominacje

Witam!
 
W końcu postanowiłam się za to zabrać, a nazbierało się tych nominacji, więc postanowiłam zrobić post zbiorowy.
Po raz trzeci i czwarty zostałam nominowana do Liebster Blog Award, (co ogromnie mnie cieszy) przez autorki bloga (link) oraz (link) na które serdecznie zapraszam.

Pytania (link)
 
1. Czy to Twój pierwszy blog?
Tak.
2. O czym najbardziej lubisz pisać posty?
Mój blog to opowiadanie, więc ciągle opisuję historię April i Adama.
3. Twoja ulubiona książka?
"Ojciec Chrzestny" M. Puzo i wiele innych.
4.  Gdzie wyjeżdżasz na wakacje?
Na szczęście zostaję w domu.
5. Czy lubisz ćwiczenia ruchowe? Jakie?
Nie, lubię się rozciągać :)
6. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej? Dlaczego?
Konie - są majestatyczne.
Gepardy - najszybsze ssaki na świcie, budzą respekt.
7.  Co najczęściej oglądasz w TV?
Stare filmy.
8. Gdzie najczęściej kupujesz rzeczy?
Różnie: Cropp, House, ale Second-hand'em  też nie pogardzę.
9. Co zrobiłbyś/zrobiłabyś żeby pomóc światu?
Sama nie wiem, nie przepadam za tego typu akcjami.
10. Czym jest dla Ciebie dom?
Miejsce, w którym chcę się znaleźć, kiedy zimą czuję, że zamarzają mi palce.
11. Czym jest dla Ciebie pełnia szczęścia?
Jestem szczęśliwa, kiedy nikt niczego ode mnie nie oczekuję, nie muszę kłamać i udawać, kiedy z uśmiechem zasypiam czekając na kolejny dzień, a nie analizując popełnione błędy.

Pytania (link)

1. Jak masz na imię?
Mam na imię Aleksandra.
2. Ile masz lat?
Mam 17 lat.
3. Co cię skłoniło do napisania bloga?
Nie chciałam dłużej pisać do szuflady.
4. Czym się interesujesz?
Trudne pytanie. Lubię stare filmy, które mają swój niepowtarzalny klimat.
5. Ulubiony piłkarz?
Lionel Messi.
6. Ulubiony sport?
Piłka nożna.
7. Jest coś co chciałbyś/a zmienić w sobie/ w swoim życiu?
Tak, chciałabym być bardziej pewna siebie i odważna.
8. Czytasz książki ? (jeśli tak, to podaj tytuły ulubionych).
Tak, uwielbiam czytać. "Ojciec Chrzestny", "Przeminęło z wiatrem" i jeszcze kilka innych.
9. Lubisz polskie filmy?
Tak, najczęściej oglądam je z tatą.
10. Najciekawszy film jaki kiedykolwiek oglądałaś/eś?
Sama nie wiem... Lubię filmy, w których trudno przewidzieć zakończenie np. "Ukryta prawda" - nie mylić z tym paradokumentalnym serialem.
11. Uważasz, że polowania na zwierzęta powinny zostać zabronione?
Nie na wszystkie gatunki, tylko na te które grożą wyginięciem.

Po raz pierwszy i drugi zostałam nominowana do The Versatile Blogger (szczerze, dzięki tym nominacjom pierwszy raz o tym usłyszałam) przez autorki blogów(link), (link) oraz (link) na które także serdecznie zapraszam.

Fakty o mnie

1. Jestem po uszy zakochana w niestety nie istniejącym już zespole Queen.
2. Mam dwie starsze siostry, ale żadna z nich nie mieszka już w naszym rodzinnym domu.
3. Chodzę do pierwszej liceum o profilu matematyczko-geograficznym.
4. Niestety noszę okulary.
5. Mam dołeczki w policzkach.
6. Ostatnio zaczęłam lubić oglądanie westernów.
7. Lubię zasypać przy odgłosach wiejącego wiatru - to mnie uspokaja.

1. Bardzo lubię chodzić w sukienkach, chociaż nie robię tego często.
2. Najwięcej pomysłów, które wykorzystuję w opowiadaniu przychodzi mi, kiedy myję włosy.
3. Mój ulubiony kolor to czarny.
4. Po przeczytaniu dobrej książki czuję taką malutką pustkę spowodowaną rozłąką z bohaterami.
5. Kiedy jest mi smutno piekę muffinki, których później nie jem.
6. Nie lubię conversów ani vansów - wolę zwykłe tenisówki.
7. Uwielbiam chodzić boso.

1. Gdybym mogła przenieść się w dowolne miejsce w dowolnym czasie byłaby to Atlanta (Stany Zjednoczone) 15 grudnia 1939 (premiera "Przeminęło z wiatrem")
2. Kraj, do którego chciałabym pojechać to Rosja.
3. Nienawidzę, kiedy ktoś robi mi zdjęcia.
4. Bardzo łatwo wpadam w złość.
5. Nigdy nie oglądałam "Króla lwa".
6. Jestem bałaganiarą - jedyne miejsce, w którym utrzymuję porządek to moja szafa.
7. Uwielbiam mężczyzn w garniturach.
 
Postanowiłam nominować kilka blogów do The Versatile Blogger
 

Niestety nie mogę nominować blogów, przez które ja zostałam nominowana, więc ta lista jest krótka.
Za wszystkie wyróżnienia serdecznie dziękuję i mam nadzieję, że dotrwacie do soboty i następnej soboty i jeszcze następnej...
Pozdrawiam i ściskam.

5 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger! :)
    Mam nadzieję, że to docenisz.

    http://cos-dla-romantyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham zespół Queen!

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam Queen... Czemu on już nie istnieje? :(
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń